Результати педагогічної практики студентів-істориків

практика

Педагогічна практика –  це значуща складова освітнього процесу. Вона сприяє поєднанню теоретичної підготовки майбутніх учителів з їх практичною діяльністю в закладі освіти, розвиває творче ставлення майбутнього фахівця до професійної діяльності, створює оптимальні умови для актуалізації в особистому практичному досвіді знань, умінь, навичок як цілісного результату освітнього процесу в закладі вищої освіти.

5 грудня 2023 року магістри спеціальності 014 Середня освіта: історія. Українознавство звітували про виконання програми  педагогічної (виробничої) практики, яка тривала з 04.09.2023 р. до 26.11.2023 р. та передбачала перевірку сформованості професійних компетентностей здобувачів вищої освіти в якості вчителів ЗЗСО.

Студенти денної та заочної форм навчання продемонстрували комісії особисті педагогічні напрацювання, висловили враження про специфіку поточного освітнього процесу. Свої виступи магістранти супроводжували змістовними і яскравими презентаціями. Зважаючи на те, що частина магістрантів вже працює за фахом, висловлені ними пропозиції щодо оптимізації форм взаємодії ЗВО та ЗЗСО, начасних потреб ланки середньої освіти є надзвичайно цінними й безперечно будуть враховані колективом кафедри історії та методики її навчання у подальшій роботі.

Ґрунтовні звітні матеріали, аргументовані виступи, переконливі відповіді на додаткові запитання підтвердили високий рівень фахової підготовки здобувачів вищої освіти, їхні старанність і завзяття.

Наталія Гончарова,

завідувачка кафедри історії та методики її навчання

практика
практика
практика
практика
практика
практика
практика
практика
практика
практика
Поширити